Ekonomi

Acuity Brands’in 4. Çeyrek Kârı ve Geliri Yükseldi, Tahminleri Aştı

NEW YORK – Aydınlatma ve bina yönetimi çözümleri sağlayıcısı Acuity Brands Inc (NYSE:AYI), her iki segmentinde de büyüme göstererek Salı günü beklentilerin üzerinde dördüncü çeyrek sonuçları açıkladı.

AYI hisseleri, yazının hazırlandığı sırada Salı günü piyasa öncesi işlemlerde yatay seyrediyordu.

Atlanta merkezli şirket, 31 Ağustos’ta sona eren çeyrek için hisse başına 4,30 dolar düzeltilmiş kazanç açıkladı ve analistlerin 4,27 dolarlık tahminlerini aştı. Gelir yıllık bazda %2,2 artarak 1,03 milyar dolara yükseldi ve 1,02 milyar dolarlık konsensüs tahmininin biraz üzerinde gerçekleşti.

Acuity Brands’in Başkanı, CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Neil Ashe, “2024 mali yılı dördüncü çeyrek performansımız güçlüydü. Hem Aydınlatma hem de Alanlar segmentlerinde net satışlarımızı artırdık, marj genişlemesi sağladık ve hisse başına kazancı artırdık,” dedi.

Şirketin Acuity Brands Aydınlatma ve Aydınlatma Kontrolleri (ABL) segmentinin net satışları %1,1 artarak 955 milyon dolara yükseldi. Akıllı Alanlar Grubu (ISG) segmenti ise gelirinde %16,7’lik bir artışla 83,9 milyon dolar kaydetti.

Acuity Brands’in düzeltilmiş faaliyet kâr marjı, dördüncü çeyrekte 120 baz puan artarak %17,3’e yükseldi. Şirket, tam mali yıl için faaliyetlerden 619,2 milyon dolar nakit akışı elde etti; bu, önceki yıla göre %7 artış anlamına geliyor.

Acuity Brands, 2024 mali yılının tamamı için 3,84 milyar dolar net satış bildirdi; bu rakam yıllık bazda %2,8 düşüşe işaret ediyor. Yıl için düzeltilmiş hisse başına kazanç ise %10,7 artarak 15,56 dolara yükseldi.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

samsat-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu